اوقاتی خوش با هوای مناسب |پیشنهاد هفته: کافه گردی|

با نزدیکی تابستان و شروع گرما، تمایل به ماندن در مکان های سر پوشیده، زیر کولر و خنک کننده ها بیشتر می شود و آدم ها تا مجبور نباشند، گذرشان به خیابان و فضاهای سر باز نمی افتد. اما مدام که نمی شود در خانه و اداره ماند و به هیچ کجا نرفت. تکلیف آخر هفته ها و روزهای تعطیل چه می شود که می خواهیم کمی رنگ تفاوت بهشان بدهیم؟ احتیاج به یک جای سر پوشیده داریم که کولر داشته باشد و راحت بشود با دوستان و یا خانواده مان ساعتی را آنجا بگذرانیم. پیشنهاد ما تجربه ی کافه گردی ست. هر آخر هفته می توانید یک کافه ی جدید کشف کنید. با خانواده و دوستانتان به کافه های مختلف بروید و همین که نوشیدنی تان را صرف می کنید و موزیکتان را گوش می دهید، اوقات خوشی را برای خودتان بسازید. اوقاتی خوش با هوای مناسب!

در تهران تعداد زیادی کافه وجود دارد که البته لزومی برای گشتن همه ی کافه های تهران وجود ندارد. اما در بیشتر مناطق تهران می توانید کافه پیدا کنید. بعضی منطقه ها مثل خیابان انقلاب و ولیعصر کافه های بیشتری دارند اما بعضی خیابان ها و محله ها کمتر کافه خیز هستند! اگر قرار بر آن شد که در تابستان کافه گردی کنید، فقط حواستان باشد به کافه نشینان همیشگی تبدیل نشوید. بعضی آدم ها به محض نشستن در کافه و شروع به صحبت، مقوله ی زمان را به کلی فراموش می کنند و به خودشان که می آیند، می فهمند ساعت ها گذشته است و طی روزهای متوالی در میابند به یک کافه نشین حرفه ای و همیشگی تبدیل شده اند که این هیچ خوب نیست و توصیه نمی شود.

اگر گرما برایتان مهم نیست و یا یک شب تصمیم گرفتید قدم زنان قهوه ای بنوشید و با دوستانتان معاشرت کنید، می توانید از سرویس  Take away  کافه ها استفاده کنید. البته همه ی کافه های این سرویس را ندارند اما تعدادی کافه در سطح تهران وجود دارد که می توانید نوشیدنی مورد نظرتان را سفارش دهید و آن را در لیوان ها مخصوص با خود به بیرون ببرید و از نوشیدن آن در هر کجا که خواستید لذت ببرید.