بهترین گزینه برای انتخاب تور خارجی چیست؟

چند وقتی می‌شد که ذهنم درگیر انتخاب یک تور خارجی بود. به گزینه‌های معمولی که همه فکر می‌کنند فکر کردم. با چند تا آژانس مسافرتی تماس گرفتم. ولی هیچ کدوم از این سفرهای کشورهای نزدیک برام جذاب نبودند. نمی‌دونستم چه نوع سفری رو دوست دارم فقط می‌دونستم که یه حس جدید می‌خوام. یه تجربه متفاوت.

همین طور که توی اینترنت سرچ می‌کردم و از دوستان و آشنایان پرس و جو می‌کردم،جرقه‌ای به ذهنم خورد، من یک تور متفاوت می‌خوام!!! یک سفری شگفت انگیز. سفری که کمتر کسی رفته باشه یا سفری که ممکنه توش چیزی بیشتر از آنچه که همه به دست میارن به دست بیارم.

اینطوری بود که با تورهای موضوعی و هدفمند آشنا شدم. مثلا تورهای عکاسی، داستان نویسی، مستند سازی، یوگا، مادر و کودک و... . برام خیلی هیجان‌انگیز بود که کسانی هستند برای دل من هم تور بذارن اونم تور خارجی.

همه جای ایران رو دوست دارم. خیلی جاها رو گشتم و همه رو سعی کردم به همین شکل عجیب و متفاوت سفر کنم. ولی سفر خارجی نه!

خیلی روز خوبی بود که تورهای هدفمند رو پیدا کردم. و الان لحظه شماری می‌کنم که برای یکی از اینها ثبت نام کنم.

وقتی از شرایطش مطلع شدم، دیدم که همه کارها با خود آژانس هست و من عملا باید فقط پول بریزم و چمدون ببندم و حرکت کنم! و این خیلی راحت بود. انتخاب یک تور خارجی و خرید آن و بقیه کارها با مسئول برگزاری تور. واقعا احساس امنیت داشتم وآرامش خیال پیدا کردم.

جالبی ماجرا این بودکه برای هر فصلی و برای هر قاره‌ای و برای هر سلیقه‌ای تور پیدا کردم. شاید حتی بتونم به دوستان و خانواده هم این تورها رو معرفی کنم.

به هر حال خوشحالم و به زودی سفری با یکی از این تورهای خارجی هدفمند خواهم رفت.

تور آلمان و فرانسه |یوگا و هنر زندگی|

تور فرهنگی و ادبی ازبکستان

تور مستند سازی هند

تور داستان نویسی هند

تور عکاسی مستند‎شهری هند

تور جشنواره فانوس‎ها |تایلند|

تور جزیره بالی