تور اروپا؛ چهل تیکه ای از فرهنگ ها

تورهای برتر سال های گذشته:                                                               سفرهای مشابه این تورها در آینده: 

تور آلمان و فرانسه                                                                           تور مادرید - بارسلونا

تور موسیقایی اسپانیا                                                                       تور فرهنگ و هنر هلند

                                                                                                          تور فرهنگ و هنر روسیه

  ببینید:                                                                                           فهرست کامل تورهای خارجی       

 

جذابیت های اروپا به اندازه تاریخ بی پایانش متنوع است. چهل تیکه ای است از فرهنگ های متنوع و پر جنب و جوش. شما در تور اروپا فقط از کشورهای متفاوت بازدید نمی کنید بلکه یک قاره را کشف می کنید با بافتی متمایز و روایتی جذاب و سنت های غنی. هیچ دو مقصدی در اروپا شبیه به یکدیگر نیستند.

اسپانیای اصیل مثل یک شریک تمام و کمال است. در نگاه اول شما را مبهوت می کند و سپس به طور مستمر باطن خفته و افسونگرش را نمایان می سازد.

اسپانیا قرمز است! سرشار از عشق و شور و ریتم موسیقی فلامنکو است بنابراین دست شریک زندگیتان را بگیرید و به قلب ناشناخته اسپانیا سفر کنید. با اقامت در یک هتل دنج و بازدید از شهرهای تب آلود و روستاهای تاریخی و سواحل بی پایانش به رویای عاشقانه خود در تور اسپانیا تحقق ببخشید.

[[{"fid":"6653","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"279","width":"421","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

جوهر ایتالیا از داستان های تاریخی، هنر و طبیعت (که در سرتاسر کشور گسترده شده) تشکیل شده است. در تور ایتالیا شما روح باشکوه ایتالیا را از طریق مخروبه های بجا مانده ، شاهکارهای دوره رنسانس و کانال های آبی رمانتیک درک می کنید. از آثار هنرمندان بنامی مانند لئوناردو داوینچی تا موزه های معروفی مانند گالری اوفیتزی بازدید می کنید و با گذشتن از شهرهای رم ، فلورانس و ونیز جذابیت معماری ، محیط و مناظر را کشف خواهید کرد.

[[{"fid":"6654","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"313","width":"490","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

فرانسه همواره از دنیای اطراف برای سبک و سلیقه بی نظیرش مورد تحسین قرار گرفته است. از خانه های زیبا گرفته تا خیابان های عریض و طویل، روستاهای باصفا، قلعه های پریان و کلیساهای هزار ساله و حتی باغ های انگوری که از این کلیساها هم بیشتر قدمت دارند. فرانسه جایی است که به دنیا شور زندگی و هنر خطابه را آموخته است. این کشور هر چیزی را که یک گردشگر آگاه آرزویش را می کند در خود جای داده است.

[[{"fid":"6655","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"438","width":"457","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

از تور اروپا بیشتر بخوانید