تور قشم؛ بکوب بر طبل !

 

اولویت ما در برنامه های طبیعت گردی و بوم گردی چیست؟ آیا علاقه مندید توری که بر می گزینید یک برنامه مشخص و روتین داشته باشد یا گه گاهی شما را غافل گیر کند؟

خود من از آن دسته افرادی هستم که بیشتر خواهان موارد غیر مترقبه، اعم از خوب و بدش هستم! تور قشم از آن دسته از سفرهایی است که همیشه برای خود ما هم موارد غافلگیر کننده ای دارد؛ مواجه شدن با مردمانی از جنس دیگر ، خوراکی هایی با یک دنیا مزه و موسیقی ای که روح و روانت را قلقلک می دهد!

[[{"fid":"6650","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"418","width":"418","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

اقامتی که در برنامه ها و تورهای بوم گردی و طبیعت گردی مد نظر قرار می گیرد اغلب خانه های محلی است و در تور قشم این خانه محلی در روستایی به نام طبل قرار گرفته. این که چرا اسمش طبل است بماند برای وقتی که آنجا را از نزدیک دیدید!

شاید این جمله که " قشم هیچ گاه برایم تکراری نمی شود" کمی تکراری به نظر برسد! ولی وقتی حقیقتی غیرقابل انکار است چه باید کرد؟! بازدید از شرق تا غرب جزیره، از باسعیدو تا برکه خلف ، تور قشم را به صورت یک ماه عسل کوتاه برای تمام همسفران از هر سنی که باشند تبدیل کرده است.

سفر برای سلیقه های گوناگون معانی متفاوتی دارد؛ تفریح ، آرامش ، خود شناسی و بسیاری دیگر که می تواند در این قالب بگنجد اما چیزی که در اینجا باید ذکر این است که به جرات می توان گفت که تور قشم برای هر سلیقه ای مناسب است.

از تور قشم بیشتر بخوانید