تور کویر مرنجاب ، سفرهای پاییزه را استارت بزن!

هر از گاهی وقتی دلم می گیرد آن هم در این موقع از سال ، تنها کویر است که مرهمی کارساز برایم می شود. این را خوش شانسی خود می دانم که در هرکجای این سرزمین که باشم ، می توانم در اندک زمانی خودم را به کویر رسانده و از هر دغدغه ای خودم را رها سازم. هرچند که این گسترش کویر نشان از کم آبی منطقه ما دارد، ولی لااقل مکانی برای پر کردن زمان‌های دلتنگی نیز هست.

اگر برای اولین بار می خواهید تجربه کویر را به آرشیو خاطراتتان اضافه کنید هرگز به صورت شخصی و بدون راهنما سفر نکنید چرا که سفرکردن بدون راهنما به کویر کاری پر خطر است و چه بهتر که برای داشتن این لذت در کنار امنیت، در تور سفر کنیم. تور کویر مرنجاب چند سالیست که در سرفصل تورها دیده می‌شود. مکانی که هم برای ساکنین استان اصفهان مناسب است و هم برای ساکنین استان تهران.

تور کویر مرنجاب علاوه بر جذابیت های طبیعی ، المان های دیگری را در بردارد که خود را متمایز از سایر تورهای کویری کرده است و آن هم نزدیک بودن و فاصله کمش نسبت به دیگر مناطق کویری است.با تور کویر مرنجاب، می‎توان با تور طبیعت گردی دو روزه، یک و نیم و حتی یک روزه به کویر رفت، کفش‌ها را کند و آرامش شن‌ها را از کف پا به درون بدن فرستاد.شایدم گوشه‌ای نشست و به غروب خورشید نگاه کرد یا به طلوع آن.

[[{"fid":"5084","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"378","width":"504","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]] 

پس به یاد داشته باش ، کویر مأمن و آغوشی باز برای آنانی است که آرامشی از جنس دیگر می خواهند.