تور یک روزه

تور یک روزه و چند روزه در تطیلات عید قربان

شرکت گردشگری ژیوار برای تعطیلات عید قربان سفر های ویژه ای را تدارک دیده است. سفر های یک روزه و چند روزه ی پاییزی، ویژه ی تعطیلات عید قربان. اگر می خواهید تعطیلات خاطره انگیزی داشته باشید، با ما همراه شوید.

 

تور یک روزه، تور جنگل الیمستان، سفرنامه 1

 

بعضی جاها را باید چند بار رفت. مهم نیست که چقدر دور یا نزدیک باشند. آن قدر جذاب اند که زود به زود دل آدم هوای رفتن به آنجا را می کند. هوای خوب، منظره های بکر، خوردنی های خوشمزه، باعث می شود که آدم دلش بخواهد هر وقت شد سری به آنجا بزند. جنگل الیمستان از همین دست سفرهاست. تور یک روزه الیمستان را حتما تجربه کنید.

 

تور یک روزه، تور جنگل الیمستان، سفرنامه2

 

بعد از حدود یک سات کوه پیمایی در طبیت جنگل الیمستان، به سطح مسطحی می رسیم که گاو سرا نام دارد. در گشته دامدار ها در فصل تابستان که به ییلاق می آمدند، قسمتی از جنگل را خالی از درخت می کردند تا بتوانند دامهایشان را در آنجا نگهداری کنند. گاوسرا یادگار آن دوره است. 

تور یک روزه الیمستان را حتما تجربه کنید.

 

تور یک روزه تنگه واشی

تنگه واشی یا تنگه ساواشی، شامل دو تنگه است که تنگه اول به نام "واشی" و تنگه دوم به نام "سا" معروف است. ساواشی در زبان آذری به معنی محل برخورد، رودررو شدن، نزاع و درگیری معنی می دهد. تور یک روزه تنگه واشی ژیوار آخر هفته ها برگزار می شود.

 

 تور های یک روزه ی ژیوار را اینجا ببینید