پیشنهاد هفته: اعترافات ذهن خطرناک من

بهمن، ماه آشتی با سینماست. خیلی از ما که در طول سال کمتر به سینما می رویم در بهمن دلمان می خواهد یکی از فیلم های جشنواره را هم که شده در سینما ببینیم. این شاید یک پیشنهاد خطرناک برای ما باشد!

سفر نروید، سینما بروید:

هومن سیدی کارگردان خوش ذوق و به روزی است که در سینمای کم هیجان ایران حرفی برای گفتن دارد. خلاصه یک خطی داستان اینطور است: "روایت عجیب یک روز زندگی مردی که چیزی را به یاد نمی‌آورد، حتی این را که ظاهراً مدت‌ها پیش مرده است"

ریتم تند فیلم و سرعت بالای روایت باعث می شود که در طول تماشای فیلم خسته نشوید و البته فیلم خشونتی دارد که در سینمای ما معمولا از آن دوری می شود.

بازی متفاوت سیامک صفری و حضور نگار جواهریان، امیرجعفری و رویا نونهالی هم خب شاید برای بعضی از ما دلیل کافی برای دیدن فیلم باشد.

اما از دیگر فیلم هایی که توصیه می کنیم در جشنواره ی فیلم فجر امسال ببینید، بهمن (مرتضی فرش باف)، خانه دختر (شهرام شاه حسینی)، کوچه بی نام (هاتف علیمردانی)، عصر یخبندان (مصطفی کیایی)، روباه (بهروز افخمی)، ایران برگر (مسعود جعفری جوزانی)، من دیگو مارادونا هستم (بهرام توکلی)، مرگ ماهی (روح الله حجازی) و رخ دیوانه ابولحسن داودی هستند.