چابهار کجاست و چرا تور چابهار برگزار می‌شود؟

چهاربهار یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی این کشور می‌باشد که در کرانه دریای عمان واقیانوس هند قرار دارد. لنگرگاه آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را داشته و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است.

چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. چابهار مرکز شهرستان چابهار است که در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‌های گرم اقیانوس هند قرار دارد. 

با این توضیحات، شاید بتوان گفت که تور چابهار انتخابی است برای کسانی که علاقمندند به یکی از ناشناخته‌های ایران سفر کنند. جایی که محل تلاقی اقیانوس و دریاست و سواحل صخره‌ای آن در هنگام برخورد امواج منظره‌ای شگفت‌انگیز را می‌سازند.

تور چابهار فرصتی است برای سفر به مرز ایران و پاکستان و آشنایی با نحوه‌ی زندگی مردم بلوچستان. حتی برای آنهایی که اهل خرید هستند نیز در این مقصد جاذبه‌های زیادی پیدا می‌شود.

فصل پاییز و زمستان و اوایل بهار، بهترین زمان برای سفرکردن به این منطقه است. توصیه‌ای هم که می‎شود، سفرکرد در گروه است که هم باعث لذت بیشتر و هم موجب حفظ امنیت بیشتر شود. با تور چابهار همه این امکانات فراهم است.

زمان را از دست ندهید و برای چابهار برنامه‌ریزی کنید.