تور گردشگری، تور سیزده به در

 تور سیزده به در (بدرقه عید با تور یک روزه)

سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت نام گذاری شده. نام گذاری زیبا و مناسبی که با سفر های یک روزه ای به همراه خانواده ها انجام می شود تا بتوانند در تور سیزده به در از آخرین روز تعطیلات نوروز 98 استفاده کنند و خاطره ای زیبا را در دامان طبیعت رقم بزنند.

در تور یک روزه سیزده به در برنامه ما خیلی برنامه پیچیده ای نیست. سعی ما بر این است که مقصدی را در اطراف تهران مشخص کنیم و یک برنامه گلگشت ساده تدارک ببینیم. دشت لار، منطقه حفاظت شده ورجین، روستای هرانده، دشت لزور و ... از نمونه های مناسب برای تور سیزده به در هستند.

شماره تماس: 09109234855 / 88470709

 

برنامه سفر تور سیزده به در 97 |تور یک روزه روستای هرانده|: 

مکان: فیروزکوه

نوع سفر: طبیعت گردی

تاریخ حرکت: 1398/01/13

تاریخ برگشت: 1398/01/13

درجه بندی سفر: متوسط

ظرفیت: محدود

قیمت : 98000 تومان

شروع تور سیزده به در ساعت 6 صبح از تهران به طرف فیروزکوه. صرف صبحانه در رستوران. رسیدن به روستای هرانده. شروع پیاده روی در روستا تا محل استقرار. گشت و عکاسی در محیط. برنامه انداختن سبزه در رودخانه. صرف نهار در طبیعت و در کنار رودخانه. روشن کردن آتش و صرف چای زغالی در طبیعت. بازگشت به سمت تهران حدود ساعت 5 عصر. رسیدن به تهران حدود ساعت 8 شب.

 برای خرید آنلاین تور سیزده به در روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تور سیزده به در 98

مردم معتقدند که در 13 فروردین باید برای راندن نحسی از خانه بیرون روند و نحسی را در طبیعت به در کنند. اما در اسناد و روایات تاریخی ایرانیان این سنت به چشم نمی خورد. در عوض گفته می شود که در دوران باستان، ایرانیان 12 روز اول سال نو را جشن می گرفته اند و شادی می کردند که این 12 روز با الهام از 12 ماه سال بوده است و روز سیزدهم را که روز فرخنده ای بوده است به صحرا می رفتند و دوره شادی نوروز را به پایان می رساندند.

هر کدام از روایات بالا را که بپذیریم تور سیزده به در فرصت مناسبی برای دور هم نشینی و حضور در طبیعت است. در تور سیزده به در مثل باقی تورهای یک روزه به دامان طبیعت می رویم با این تفاوت که در تور سیزده به در سبزه های خود را همراه می آوریم. آرزو می کنیم و سبزه های خود را با امید سالی بهتر به آب می سپاریم. آش رشته می خوریم، کاهو و سکنجبین می خوریم و سبزه گره می زنیم ...

همسفر ما شوید در تور گردشگری یک روزه سیزده به در در تعطیلات نوروز 98