تیوال دیواری برای کنار هم بودن

تیوال کارش را با فروش آنلاین بلیط های تاتر شروع کرد. آن وقت ها خرید بلیط تاتر با رنج زیادی همراه بود. خرید بلیط از ساعت 4 بعد از ظهر در گیشه شروع می شد و گاها لازم بود که برای یک نمایش پرطرفدار ساعت ها در صف گیشه بایستیم.

این "آن وقت ها" که در موردش صحبت می کنم خیلی دور نیست: تیوال از تیر ماه 91 کارش را شروع کرده است و این ۷۹,۹۸۲ نفری که عضو کنونی تیوال هستند در این 2 سال به این "خانواده" پیوسته اند.
تیوال در این سال ها از دو راه توانسته اطمینان مخاطب تاتری خود را جلب کند. یکی انتشار منصفانه نظرات کاربران و دیگری پیشنهادات از سر سلیقه و ذوق اهالی تیوال. کنار برخی از نمایش ها می توانید برچسب قرمزی را مشاهده کنید که با عنوان "پیشنهاد تیوال" مشخص شده است. تجربه نشان داده که این "پیشنهادها" معمولا اجراهای استخوان دار و جذابی هستند.

رادیو اینترنتی آوای تیوال:
از بخش های جالب تیوال این رادیوی اینترنتی است. نمایش نامه خوانی، مصاحبه با کارگردانان، بازیگران و اهالی سینما و تاتر در اپیزودهای 8تا 10 دقیقه ای. این گفت و گو ها معمولا از فرم کلیشه ای خارج هستند و فضای خودمانی و بی رو دربایستی دارند.  

کنسرت های روز:
این بخش تیوال -در مقایسه با سایت هایی که اختصاصا به تبلیغ و فروش کنسرت ها می پردازند -خیلی کم جان است. کنسرت ها محدودند به تعدادی اجرای خاص و کمتر شناخته شده. انگار تیوال برای اینکه جنسش جور باشد این بخش را به دیوارش اضافه کرده که خب البته خیلی هم جالب از کار در نیامده!

حضور در صحنه:
تیوال در یک حرکت تازه اقدام به گذاشتن دستگاه صدور بلیط در سالن های تاتر کرده است. شما کد پیگیری را وارد می کنید و بلیت را تحویل می گیرید. برای راحت نمودن و سرعت بخشیدن به ورود کد پیگیری توسط کاربر، دستگاه به بار کد خوان هم مجهز است که با نشان دادن بارکد (به جای وارد نمودن کد پیگیری) بلیت شما صادر می شود.

وب سایت تیوال: http://www.tiwall.com/