تور تعطیلات، توری برای تمام فصول

تور تعطیلات، توری برای تمام فصول!
تعطیلات همیشه فرصت مناسبی بوده تا از شهر بیرون بزنیم و تجربه ای جدید برای خود ثبت کنیم. انتخاب تور تعطیلات شاید بهترین انتخاب باشد. تور تعطیلات می تواند هم شامل تعطیلات مناسبتی شود و هم تعطیلات آخر هفته. ژیوار برای هر دوی اینها برنامه های خاص خود را دارد.

تور تعطیلات جشنی متغییر!

تور تعطیلات با توجه به تعداد روزهای تعطیل، متغیر است. هر چه تعداد روزهای در اختیارمان بیشتر باشد می توانیم مقصدی دور تر را انتخاب کنیم که بسته به فصلی که تعطیلات در آن قرار دارد، تورهای چند روزه ی متفاوتی را می شود برنامه ریزی کرد. مانند تور سوباتان، تور کردستان، تور جنگل ابر، تور قشم و ... اما هر چه زمان تعطیلی کوتاه تر باشد، مقصد به ما نزدیک تر می شود. مثل تور تعطیلات آخر هفته. ژیوار برای هر آخر هفته تورهای یک روزه و دو روزه ای تدارک می بیند. تورهای یک روزه مثل تور جنگل الیمستان  - که هر فصل سفر کردن به آن جذاب است- تور آهار به شکراب، تور آبشار هریجان، تور ارفع ده و ده ها مقصد دیدنی دیگر. یکی از پر مخاطب ترین تورهای دو روزه هم تور ماسوله و قلعه رودخان است که معمولا از پنج شنبه صبح شروع می شود و جمعه شب به پایان می رسد.
پس اینطور که پیداست دیگر سفر کردن آنقدر ها هم کار سختی نیست. فقط باید تصمیم بگیرید و انتخاب کنید. ژیوار پکیج های تور تعطیلات را هر هفته بر روی سایت خود قرار می دهد.