این هفته یک پیشنهاد ویژه فرهنگی داریم برای همسفران ژیوار و علاقمندان به تئاتر. منتهی این بار خودمان هم در این پیشنهاد شرکت می کنیم و با دیگر دوستانمان همراه می شویم. «فاجعه معدن کوشیرو» نام تئاتری است که از هفته پیش روی صحنه رفته است و نویسندگی و کارگردانی آن را محمد زارعی بر عهده دارد. محمد زارعی از نویسندگان جوان، خوش فکر و توانای تئاتر است که کارگردانی خوانده و کار قبلی او «چشم بر هم زدن» با استقبال زیادی رو به رو شد. 

در «فاجعه معدن کوشیرو» که براى اولين بار به صورت چهارسويه در تماشاخانه موج نو به روى صحنه مى رود داوود پژمان فر، الهام جلالى، نفيسه زارع، ميلاد شجره، رزيتا شيخعلى زاده و اميرحسين طاهرى ايفاى نقش مى كنند.

"فاجعه معدن كوشيرو" ماجراهاى ذهنى و عينى سه معدنچى ايرانى را روايت مى كند كه در اوايل دهه ى نود در يك معدن ذغال سنگ در شرق ژاپن حبس شده اند.

 

قصدمان بر این است که چهارشنبه ساعت ٢٠ به تماشاخانه موج نو واقع در خيابان شريعتى، خيابان ميرداماد، خيابان رودبار شرقى (شمالى) پلاك ٥٧ برویم و به تماشای این تئاتر بنشینیم. هزینه بلیط ۱۵۰۰۰ تومان است که برای ژیواری ها ۳۳ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. برای ثبت نام و هماهنگی می توانید با دفتر ژیوار تماس بگیرید. به امید دیدار تا چهارشنبه شب