اگر مسافر تور خارجی هستید سفر به ویتنام را حتما تجربه کنید

کشور ویتنام با طبیعت نفس گیری که دارد مقصد بسیار متفاوتی برای علاقه مندان طبیعت گردی است . در این کشور چندین اثر ثبت شده یونسکو وجود دارد که ارزش سفر به آن را دو چندان می کند. از جزیره های سخره ای گرفته تا قارهای منحصر به فرد آن. 

جزیره های سخره ای هالونگ بی محل بسیار مناسبی برای تفریحات آبی هستند. قایق سواری و کروز از مهمترین آن ها محسوب می شوند. میتوانید سوار این کشتی های سنتی زیبا بشوید و در اطراف جزیره ها حرکت کنید و روز خود را در دل طبیعت بگذرانید. یا حتی به جنگل های اطراف در ساحل این جزایر بروید و ماجراجویی واقعی را در جنگل تجربه کنید.

 در اطراف هالونگ بی قارهای شگفت انگیزی نیز وجود دارد که بدون شک شما را حیرت زده خواهند کرد.

[[{"fid":"5184","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"318","width":"509","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

از این طبیعت خیره کننده که به سمت پایتخت ویتنام، هانوی حرکت کنید، فرهنگ این کشور شما را شیفته خواهد کرد. طرز لباس پوشیدن، مراسم های مذهبی، بازارها و حتی خیابان های شلوغ و پر از موتور این شهر خود نوعی جاذبه محسوب می شوند. 

 

پس کشور ویتنام را در لیست مقاصدی قرار دهید که یک روزی علامت تیک در کنار آن بزنید.