تاجیکستان در چند سال گذشته به مقصدی دوست داشتنی برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است. قرابت فرهنگی و پیشینه های تاریخی مشترک فراوان بین ایران و تاجیکستان، طبیعت زیبا و بکر، مردمان مهربان و مهمان نواز و رسوم دل نشین این کشور همه دلایلی برای سفر به تاجیکستان اند.

تیم ژیوار که از چند سال پیش مسحور مردمان همزبان و کشور زیبای تاجیکستان شده، تا به حال مسافران زیادی را به تاجیکستان برده و بارها تور تاجیکستان را برگزار کرده تا مسافران ایرانی همسفره تاجیک های مهربان شوند، دل به خنکای دریاچه های اسکندرکول و کاراکول بسپرند و از مزار پدر شعر فارسی، رودکی دیدن کنند. 

ژیوار به جز تهران، تور تاجیکستان از مشهد را هم به برنامه هایش اضافه کرده است.

 

امکان اجرای تور زمینی تاجیکستان

تاجیکستان زیبا با اینهمه نزدیکی فرهنگی و تاریخی، همسایه و هم مرز ما نیست و از این رو سفر به تاجیکستان مسافرتی هوایی است و از طریق زمین انجام نمی‌شود. کشور وسیع ترکمنستان که بین ایران و تاجیکستان قرار گرفته، به دلیل سختگیری و ممانعت از صدور روادید، مسافرت زمینی به تاجیکستان را با پیچیدگی هایی همراه کرده که اجرای آن را تقریبا ناممکن می‌کند.

 پروازهای مستقیم خط هواپیمایی تاجیک ایر، ایرلاین رسمی کشور تاجیکستان بین تهران و دوشنبه(پایتخت تاجیکستان) شناخته شده ترین راه سفر به تاجیکستان هستند. برنامه سفرهای ژیوار هم مبتنی بر برنامه پروازهای تاجیک ایر، از یکشنبه تا یکشنبه در تاجیکستان برگزار میشود.

جزئیات اجرای تور تاجیکستان از مشهد

شاید شما از مسافرانی باشید که فرصتی محدود برای سفر دارید یا برای کاری تجاری به تاجیکستان سفر میکنید و نمیخواهید 1 هفته تمام را در تاجیکستان باشید. استفاده از هواپیمایی آسمان که از شهر مشهد و در روزهای پنجشنبه به تاجیکستان پرواز دارد گزینه پیش رو است. پرواز آسمان از مشهد که اندکی به دوشنبه نزدیک تر است قیمت ارزان تری نسبت به تاجیک ایر دارد و بدون توقف بعد از 2 ساعت و نیم به مقصد میرسد. برای سفری کوتاه تر از یک هفته به تاجیکستان میتوانید روز یکشنبه از تهران پرواز کنید و پنجشنبه همان هفته با پرواز آسمان به مشهد برگردید یا پنجشنبه را روز شروع سفر از مشهد قرار دهید و 3 روز بعد با تاجیک ایر به تهران برگردید.

اگر که ساکن مشهد یا شهرهای نزدیک به مشهد باشید، با استفاده از برنامه تور تاجیکستان از مشهد و پرواز  رفت و برگشت آسمان از شهر مشهد به دوشنبه، برنامه کامل سفر تاجیکستان را تجربه کنید.

اما چه از مشهد به تاجیکستان سفر کنید چه از تهران، زیبایی دره های استرافشان و رود سیردریا و شعرخوانی تاجیکی در انتظارتان است؛ به قول عموزاده های همزبانمان: راه سفید.