مکان: 
ارمنستان
نوع سفر: 
تور خارجی
طبیعت گردی
تاریخ حرکت: 
1394/05/24
تاریخ برگشت: 
1394/05/30
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال1,250,000,000, 
1250000 تومان
-+

روز نخست: ساعت 8 صبح تهران را به سمت ارمنستان برای تجربه ای کاملا متفاوت و منحصر به فرد ترک خواهیم کرد. برای صرف ناهار در مسیر توقف خواهیم داشت و پس از آن تا رسیدن به مرز شام را میل می کنیم. در مرز ایران و ارمنستان (نوردوز) امور مربوط به عبور از مرز را انجام خواهیم داد و پس از عبور مرز به سمت شهر گوریس حرکت می کنیم (توقف در مرز با توجه به شرایط زمانی متفاوت است)

روز دوم:پس از صرف صبحانه درگوریس به سمت جرموک حرکت میکنیم. شهر جرموک، شهر چشمه های معدنی و آب گرم است که در میان کوه های سرسبز و آبشارهای مختلف محصور شده است، پس از رسیدن به جرموک و گشت  در منطقه به سمت هتل می رویم و پس از تحویل اتاق و کمی استراحت وقت آزاد برای استفاده از چشمه های طبیعی و آب درمانی خواهیم داشت تا شب و صرف شام.

روز سوم: پس از صرف صبحانه در هتل و ترک جرموک به سمت دشت آرارات میریم. حدود 2 ساعت پیاده روی و گشت و گذار و فرصت برای عکاسی در دشت آرارات خواهیم داشت، سپس به سمت یروان حرکت میکنیم و برای ناهار را در رستوران خواهیم بود و پس از صرف ناهار به سمت هتل خواهیم رفت. بعد از تحویل گرفتن اتاق ها آماده می شویم تا به گشت در شهر و بازدید از گاسگاد یا هزار پله، موزه و سایر امکان دیدنی ایروان برویم. در نهایت به سمت هتل بازخواهیم گشت.

روز چهارم: صبحانه را در هتل صرف می کنیم و پس از به سمت زاخکازور یا دره گل ها حرکت میکنیم. این دره در تابستان غرق در گل های زیبا می باشد. ماهم با سوار شدن بر تلکابین فرصت عبور از این دره سرسبز و پر گل را خواهیم داشت. پس از گشت و گذار در این دره بهشتی به سمت سوان می رویم و ناهار را در کنار دریاچه سوان خواهیم بود. پس از صرف ناهار در کنار دریاچه به سمت هارسناکار (پارک آبی سوان) میرویم و فرصت خوبی است تا در هوای تابستانی خنکای آب را احساس کنیم. پس از یک شنا و تفریح حسابی به سمت هتل بازخواهیم گشت و وقت آزاد برای رفتن به بازار خواهیم داشت.

روز پنجم: پس از صرف صبحانه در هتل میرویم تا بیشتر با تاریخی کشور ارمنستان و فرهنگ اجتماعی مردم این کشور آشنا شیم این روز از شهر اچمیادزین و هم چنین کارخانه های قدیمی و بزرگ تولید نوشیدنی بازدید خواهیم داشت. در مسیر گشت خود ناهار را صرف خواهیم کرد. پس از گشت و بازدید ها به سمت ایروان میرویم و وقت آزاد برای گشت در ایروان و همچنین شام رستوران خواهیم داشت (برنامه این تور به صورت آپشنال می باشد)

روز ششم: بعد از صرف صبحانه در هتل، آماده می شویم که با کوله ای از خاطرات از طبیعت زیبا و فرهنگ گرم مردم ارمنستان به سمت تهران باز گردیم. در مسیر برگشت خود پس از کشت در تاتو و گوریس به سمت مرز ایران خواهیم رفت.

روز هفتم: رسیدن به تهران

 

 

قیمت تور برای هر نفر در اتاق دوتخته می باشد.

غذا و پذایرایی: 
روزصبحانهناهارشام
مکانتوسطمکانتوسطمکانتوسط
1رستوران ژیوار رستورانگردشگر رستورانگردشگر
2رستورانژیواررستورانژیوارهتلگردشگر
3هتلژیواررستورانژیوار رستورانگردشگر 
4هتلژیواررستورانژیواررستورانگردشگر
5هتلژیواررستورانگردشگررستورانگردشگر
6هتلژیواررستورانگردشگررستورانگردشگر
7رستورانژیوار    
نوع اقامت: 
روزمحلتوضیح
1وسیلۀ نقلیهدر راه
2هتلهتل 4 ستاره 
3هتلهتل 5 ستاره 
4هتلهتل 5 ستاره 
5هتلهتل 5 ستاره 
6وسیله نقلیهدر راه
وسیله نقلیه: 
روزوسیلهتوضیح
1-7وسیله نقلیه در اختیاربا توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
کوهپیمایی
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
چند روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است

سوالی دارید؟ بپرسید!