مکان: 
ارمنستان
نوع سفر: 
تور خارجی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
94/05/24
تاریخ برگشت: 
94/05/30
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال1,420,000,000, 
1420000 تومان
-+

"هنر محیطی و هنر اجرا در ارمنستان"

سفر و گفتگو - با همراهی دکتر احمد نادعلیان 

Environmental Art , Performance Art in Armenia 

"در این سفربه ارمنستان احمد نادعلیان کارهای هنر محیطی و هنر اجرا خواهد داشت و افرادی که با ما همسفر می شوند نیز می توانند هنر محیطی و اجرا را تجربه نمایند. در طول سفر زمینه ای فراهم خواهد شد و در خصوص این هنرها، تعاریفشان و گونه هایشان گفتگو خواهد شد."

روز نخست: ساعت 8 صبح تهران را به سمت ارمنستان ترک خواهیم کرد. برای صرف ناهار در مسیر توقف خواهیم داشت ودر مرز ایران و ارمنستان (نوردوز) امور مربوط به عبور از مرز را انجام خواهیم داد و پس از عبور مرز به سمت شهر گوریس حرکت می کنیم (توقف در مرز با توجه به شرایط زمانی متفاوت است)

روز دوم: برای صرف صبحانه در مسیر خواهیم بود و پس از شهر گوریس به سمت ایروان میرویم، ناهار را در رستوران خواهیم بود و پس از صرف ناهار به سمت هتل خواهیم رفت. بعد از تحویل گرفتن اتاق ها آماده می شویم تا به گشت در شهر و بازدید از گاسگاد یا هزار پله، موزه و سایر امکان دیدنی ایروان برویم. در نهایت به سمت هتل بازخواهیم گشت.

روز سوم: صبحانه را در هتل صرف می کنیم و به سمت زاخکازور یا دره گل ها حرکت میکنیم. این دره در تابستان غرق در گل های زیبا می باشد. ماهم با سوار شدن بر تلکابین فرصت عبور از این دره سرسبز و پر گل را خواهیم داشت. پس از گشت و گذار در این دره  به سمت سوان می رویم و ناهار را در کنار دریاچه سوان خواهیم بود. پس از صرف ناهار در کنار دریاچه  تا غروب زمان آزاد برای تجربه ی هنر محیطی و هنر اجرا با حضور استاد نادعلیان را خواهیم داشت. 

روز چهارم: پس از صرف صبحانه در هتل به کلیسای گغارد خواهبم رفت و پس از بازدید فرصت آزاد برای خلق  هنری در فضاهای اطراف کلیسا خواهیم داشت. در مسیر گشت خود ناهار را صرف خواهیم کرد. و پس از چند گشت در ایروان، تا غروب زمان برای انجام کارهای محیطی فراهم است.

روز پنجم: پس از صرف صبحانه در هتل و تحویل اتاق ها به سمت جرموک حرکت میکنیم. شهر جرموک، شهر چشمه های معدنی و آب گرم است که در میان کوه های سرسبز و آبشارهای مختلف محصور شده است. در ادامه مسیر خود، در دشت زیبای آرارات  به گشت و گذار می پردازیم .  پس از تحویل اتاق و کمی استراحت وقت آزاد برای استفاده از چشمه های طبیعی و آب درمانی و خلق هنری خواهیم داشت تا شب و صرف شام.

روز ششم: بعد از صرف صبحانه در هتل، آماده می شویم که به سمت تهران باز گردیم. در مسیر برگشت خود پس از گشت و تمرین خلق هنر محیطی در تاتو و گوریس، به سمت مرز ایران خواهیم رفت.

روز هفتم: رسیدن به تهران

قیمت تور برای هر نفر در اتاق دوتخته می باشد.

هتل محل اقامت 5 ستاره است.

 

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران  ژیوار  رستوران گردشگر  رستوران گردشگر
2 رستوران ژیوار رستوران ژیوار هتل گردشگر
3 هتل ژیوار رستوران ژیوار  رستوران گردشگر 
4 هتل ژیوار رستوران ژیوار رستوران گردشگر
5 هتل ژیوار رستوران گردشگر رستوران گردشگر
6 هتل ژیوار رستوران گردشگر رستوران گردشگر
7 رستوران ژیوار        
نوع اقامت: 
روز محل توضیح
1 وسیلۀ نقلیه در راه
2 هتل هتل 5 ستاره 
3 هتل هتل 5 ستاره 
4 هتل هتل 5 ستاره 
5 هتل هتل 4 ستاره 
6 وسیله نقلیه در راه
وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1-7 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
کوهپیمایی
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
چند روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است
تور ویژه

سوالی دارید؟ بپرسید!