تور چابهار تور نوروز 94

تور چابهار تور نوروز 94

در ساحل خشمگین عمان : چابهار

اگر مدت هاست هوای مسافرت جنوب در سر دارید، چابهار می تواند یکی از بهترین مقصدها برای تور نوروز 94 باشد. چابهار بخاطر هوای معتدل و همیشه بهاریش می تواند در هر فصلی مقصد گردشگران باشد اما حالا که رفتن به مناطق سردسیری چندان به صلاح نیست، وقتش شده که رو به سمت جنوب کنید. تور نوروز 94 چابهار بهترین فرصت برای این سفر است. چابهار بزرگترین بندر ایران با قابلیت پهلوگیری کشتی های اقیانوس پیما، در منتهی الیه جنوب شرقی کشور و در مجاورت اقیانوس هند و دریای عمان قرار دارد. چابهار بندری است با یک چشم انداز کلاسیک ساحلی به هنگام غروب آفتاب ،دریایی نقره گون و امواجی که با جدیت و قدرت به سمت صخره ها حمله ورند. تور چابهار در تور نوروز 94 قطعا یکی از بهترین گزینه هاست.

اگر از مرکز کشور عازم چابهار می شوید جاده کرمان، بم، ایرانشهر، چابهار کوتاه ترین گزینه زمینی است اما اگر گزینه هوایی را هم در سبد سفر جا بدهید آن وقت می توانید تا «کنارک» را با هواپیما و فاصله 57 کیلومتری  کنارک تا چابهار را یک ساعته ، زمینی طی کنید.

آنچه در جنوب شرق کشور انتظرتان را می کشد 300 کیلومتر ساحل دریایی، درختان و گیاهان خاص شهرستان چابهار و گل افشان هایی است که از آنها گل سرد خاکستری رنگ فوران می کند.چابهار دو ساحل متفاوت برای گشت و گذار دارد، ساحلی در دل خلیج ، که آرام و کم عمق است و مناسب و مهیا برای آب تنی و تفریحات آبکی ، و دیگری ساحلی است مواج و خروشان به نام «دریای بزرگ» که تجربه یک دریای طوفانی را برای شما به همراه خواهد داشت.برای نشستن بر لنج های صیادی و دریانوردی و دیدن جنگل های حرا باید تا بندر گواتر تا مجاورت مرز پاکستان، بروید. در مسیر این سفر 97 کیلومتری می توانید درختان انجیر معابد، تالاب کم رمق«لیپار»، کوههای «بدبوم» که به  کوه های مریخی یا مینیاتوری هم مشهورند، و همچنین رودخانه باهوکلات که زیستگاه گاندو تمساح پوزه کوتاه ایرانی است- را ببینید. تماشای فوران گل های خاکستری که تنها در 4 نقطه جهان ممکن است را در سفر به چابهار از دست ندهید. تنها گل افشان فعال ایران در میانه راه چابهار به کنارک، بین دشت کهیر و تنگ در 20 کیلومتری روستای کهیر مشغول به کار است.در طول این سفر به یاد داشته باشید که اغلب منظره های انباشته از زباله در این سفر ، حاصل ناهنجاری های رفتاری گردشگرانی ست که به این منطقه سفر کرده اند. در تور نوروز 94 شما دیگر از این صحنه ها به وجود نیاورید.

همسفر ژیوار شوید در تور چابهار تور نوروز 94.