در سراسر دنیا انواع و اقسام تور یک روزه برای گردشگران داخلی و خارجی با یک مضمون حوس انگیز تعریف می شود و آن تور چشیدن مزه هاست!

شما در این تورها از صبح زود تا انتهای شب در یک شهر، روستا ، مزرعه یا حتی جاده های اطراف یک شهر به گشت می پردازید و از هر وعده غذایی که در سر راه خود میبینید میچشید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی این نوع از تور یک روزه منبع درآمدی چشمگیر برای مردم آن منطقه بخصوص در روستاهای کوچک به وجود آورده است.

لازم نیست از ظرفیت بالایی برای خوردن بهره

[[{"fid":"6594","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","link_text":null,"field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"460","width":"692","style":"margin-right: auto; margin-left: auto; font-size: 13.008px; line-height: 20.0063px; display: block;","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

 مند باشید؛ کافیست به صورت کیفی شکمو باشید تا به بهترین نحو لذت این تور یک روزه را بدون دل درد لمس کنید!

ابتدای صبح با صبحانه های محلی ، نوشیدنی و دمنوش های گیاهی ، نان داغ محلی ، ناهار با عطر ادویه های رنگارنگ ، دسر های هیجان انگیز و سرانجام عصرانه هایی که شاید در نوع خود بی نظیر باشند. وای بر من که در لحظه به جای شرکت در این تورها به نگارش این مطلب می پردازم!

[[{"fid":"6593","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","link_text":null,"field_deltas":{"2":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"269","width":"690","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

امروزه که سفر و تورهای گردشگری بخصوص تور یک روزه از تعریف کلاسیک خود خارج شده و در چارچوب های متداول دیگر نمی گنجند، گروهی از عاشقان سفر، گونه ای کاملا متفاوت را بنیان نهادند که در سراسر دنیا سفر کرده تا مزه و طعم هر کشور و منطقه ای را بچشند؛ همان شکم گردی خودمان! از خاور دور تا غربی ترین نقطه زمین؛ از سنگاپور و هنگ کنگ تا غرب آمریکا.