مکان: 
قم
نوع سفر: 
طبیعت گردی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
94/09/13
تاریخ برگشت: 
94/09/13
درجه بندی سفر: 
آسان
ظرفیت: 
محدود
 ریال680,000, 
68000 تومان
-+

 

پنجمین برنامه از سری تورهای «یک سفر یک کتاب» با همراهی خانم مهشید میرمعزی و به مقصد دریاچه حوض سلطان و کاروان سرای سنگی علی آباد برگزار خواهد شد. خانم میرمعزی از معتبرترین و پرکارترین مترجمان ادبیات آلمانی هستند و تاکنون ده‌ها اثر ادبی از ایشان به فارسی برگردانده شده است. ایشان همچنین سابقه طولاتی همکاری با مطبوعات و محافل ادبی را دارند.

کتابی که این بار قسمت‌هایی از آن را خواهیم خواهند «تمام راه ها باز است» روایتی از سیاح آلمانی است که در سفر به ایران از شیراز و اصفهان و دیگر شهرها بازدید می‌کند و دیدگاه‌های جالبی درباره خلقیات ایرانیان دارد. این کتاب توسط انتشارات شهاب در سال‌های دهه هشتاد به چاپ رسیده است.

ساعت ۶ از تهران به سمت قم حرکت می‌کنیم. پس از یک ساعت برای صرف صبحانه توقف خواهیم کرد. سپس راهی دریاچه حوض سلطان می‌شویم تا بازدیدی از آنجا داشته باشیم. قبل از ظهر به سمت روستای علی آباد حرکت می‌کنیم تا بازدید از کاروانسرای سنگی و مناره سنگی علی آباد را تجربه کنیم. ناهار را در کاروانسرا صرف می‌کنیم و تا حوالی ۴ بعد از ظهر به برنامه کتاب‌خوانی می‌پردازیم. سپس به بحث و تبادل نظر پرداخته و پس از پذیرایی و نوشیدن چای ذغالی ویژه ژیوار راه بازگشت را در پیش می‌گیریم و تا حدود ساعت ۹ شب به تهران می رسیم.

برنامه های یک سفر یک کتاب با همکاری سایت تیوال صورت می پذیرد و خرید بلیط صرفا از طریق این سایت امکان پذیر است.

خرید سفر از سایت تیوال

 

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1  رستوران  ژیوار طبیعت   گردشگر - -
وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
مناسب
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
یک روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم نیست
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم نیست
داروهای انفرادی: 
لازم است

سوالی دارید؟ بپرسید!