مکان: 
استان اصفهان
نوع سفر: 
طبیعت گردی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
94/09/20
تاریخ برگشت: 
94/09/20
درجه بندی سفر: 
آسان
ظرفیت: 
محدود
 ریال900,000, 
90000 تومان
-+

برنامه این هفته "یک سفر یک کتاب" به مقصد کاشان و همراهی اسدالله امرایی خواهد بود.

اسدالله امرایی، مترجم و روزنامه‌نگار بیش از ده‌ها اثر از ادبیات ملل مختلف جهان را به فارسی برگردانده و منتشر کرده است. بسیاری از نویسندگان نسل جدید ادبیات جهان به قلم وی به فارسی زبان‌ها معرفی شده است. کتاب «بیست بیست» از جمله‌ی ترجمه‌های مطرح وی است که تا کنون بارها تجدید چاپ شده است. اسدالله امرایی در معرفی این کتاب می‌گوید، « این بار به سراغ نویسندگان برنده‌ی جایزه‌ی نوبل آمده‌ام. از نسل‌های متفاوت. نویسنده‌ها نام‌های آشنایی هستند و عده‌ای هم گمنام. یا رفته‌ام سراغ داستان‌هایی که کمتر مورد توجه بوده‌اند؛ ‌از نوبل برده‌هایی قدیمی مثل «پرلاگر کویست»، «شولوخف»، «تاگور» تا «ژان ماری لوکلزیو» و تازه‌ترین‌هایشان «هرتا مولر». سعی کرده‌ام به گرایش خاصی نپردازم. اگر کاری از شولوخف آمده، خواننده‌ی ایرانی از «سولژنیتس» هم بی‌نصیب نماند. البته پسند شخصی را هم باید به این عوامل اضافه کرد. شاید نتوانم برای همه انتخاب‌هایم علتی بتراشم، اما هدفم در وهله اول این بوده است که خواننده را در لذتی که خودم برده‌ام، شریک کنم.

کتاب «بیست بیست» را نشر گل آذین منتشر کرده است، «ارنست همینگوی»، «ژان پل سارتر»، «دوریس لسینگ»، «نادین گوردیمر»، «هاینریش بل»، «میگل آنخل‌آستوریاس»، «گونترگراس»، «گائو سین‌جیانگ» و «سائل بلو»، از نویسندگانی هستند که آثاری از آ‌نان در این مجموعه آمده است.

ساعت ۶ از تهران به سمت کاشان حرکت می‌کنیم. صبحانه را در میان راه صرف نموده و راهی می‌شویم. از باغ فین در کاشان بازدید می‌کنیم و سپس برای ادامه برنامه به سمت خونه نقلی می‌رویم. پس از صرف نهار به پای صحبت‌های آقای امرایی نشسته و به خوانش بخشی از کتاب "بیست بیست" می‌پردازیم.

پس از پذایرایی عصرانه خونه نقلی را به سمت تهران ترک می‌نماییم.

برنامه های یک سفر یک کتاب با همکاری سایت تیوال صورت می پذیرد و خرید بلیط صرفا از طریق این سایت امکان پذیر است.

خرید سفر از سایت تیوال

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران   ژیوار  خانه نقلی  ژیوار - -
وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
مناسب
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
یک روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم نیست
داروهای انفرادی: 
لازم است

سوالی دارید؟ بپرسید!