مکان: 
قرقیزستان
نوع سفر: 
تور خارجی
تاریخ حرکت: 
1397/03/12
تاریخ برگشت: 
1397/03/20
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال37,000,000, 
1050 دلار + هزینه بلیط
-+

روز نخست: حرکت ساعت 15:40 از فرودگاه امام خمینی به مقصد استانبول. توقف از ساعت 17:40 تا 21 در فرودگاه استانبول ترکیه و حرکت در ساعت 21 به سمت فرودگاه موناس قرقیزستان. 

روز دوم: ساعت 5:20 صبح در فرودگاه موناس بیشکک به زمین مینشینیم و به سمت بیشکک حرکت میکنیم.پس از تحویل گرفتن اتاق ها در هتل و صرف ناهار به گشتی در داخل شهر بیشکک میرویم. سپس برای صرف شام و خواب به هتل بازمیگردیم.

روز سوم: صبحانه را در هتل صرف خواهیم کرد و به سمت دره چنگ کمین حرکت خواهیم کرد. در راه از مجموعه ی تاریخی بورانا دیدن خواهیم کرد. ناهار را در خانه ی قرقیزی صرف میکنیم و برای شام  و اقامت به هتل باز میگردیم.

روز چهارم: پس از صرف صبحانه به سمت شهر کاراکول حرکت میکنیم. در آنجا از سنگ نوشته ها در چلپن-آتا دیدن میکنیم و ناهار را در کافه ای در شهر صرف میکنیم. پس از صرف ناهار برای بازدید مسجد دونگان میرویم. برای شام و اقامت به مهمانخانه ای دنج در کاراکول میرویم.

روز پنجم: صبح را پس از صرف صبحانه به گشت کوچکی در مرکز کاراکول و بازدید کلیسای ارتودوکس میگذارنیم. سپس برای یک بازدید کوتاه به روستای پیراک میرویم  در آنجا از خانواده های قرقیزی دیدن میکنم و با فرهنگ مردم قرقیزستان بیشتر آشنا میشویم.ناهار را نیز در همین روستا خواهیم خورد و بعد از ظهر را در کنار ساحل شنی دریاچه ی اسیسک -کول میگذارنیم. سپس برای شام و اقامت مجددا به کاراکول بازمیگردیم.

روز ششم: پس از صرف صبحانه به سمت کمپ بل-تم در نزدیکی روستای بوکونبااو جرکت میکنیم.از سنگ های یتی اوگیز و شازکا دیدن میکنیم. یک ناهار پیک نیکی جذاب خواهیم خورد و شام و اقامتمان در چادر های مخصوص قرقیزی ها که بسیار دنج هستند خواهد بود.

روز هفتم: پس از صرف صبحانه برای بازدید شکار عقاب خواهیم رفت و ناهار را همانجا صرف خواهیم کرد. سپس به سمت روستای کوخکور میرویم و در آنحا شاهد روش ساخت فرش های قرقیزی خواهیم بود. برای شام و اقامت به مهمانخانه میرویم.

روز هشتم: به سمت دریاچه ی سنگ-کول حرکت میکنیم و روز را در آنجا میگذارنیم.در اینحا با زندگی چوپان های قرقیزی آشنا میشویم و در صورت تمایل به اسب سواری میرویم.ناهار و شام و اقامت این روز در چادر های قرقیزی خواهد بود.

روز نهم: حرکت به سمت روستای کخکور. ناهار را در مهمانخانه صرف میکنیم و به سمت بیشکک حرکت میکنیم و شام خداحافظی در محیطی سنتی صرف میکنیم.

روز دهم : ساعت 3:50 دقیقه ی صبح به سمت فرودگاه بیشکک حرکت خواهیم کرد و پس از یک توقف کوتاه در فرودگاه استانبول در ساعت 14:40 دقیقه در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهیم نشست.

 

غذا و پذایرایی: 
روزصبحانهناهارشام
مکانتوسطمکانتوسطمکانتوسط
1    --
2رستورانگردشگررستورانگردشگررستورانگردشگر
3هتلژیوارخانه روستاییژیوارهتلژیوار 
4هتلژیواررستورانگردشگرمهمانخانهژیوار
5مهمانخانهژیوارخانه روستاییژیوارهتلژیوار
6هتلژیوارطبیعتژیوارکمپ ها قرقیزیژیوار
7کمپ ها قرقیزیژیوارطبیعتژیوارمهمانخانهژیوار
8مهمانخانهژیوارکمپ های قرقیزیژیوارکمپ ها قرقیزیژیوار
9کمپ های قرقیزیژیوارمهمانخانهژیواررستورانژیوار
نوع اقامت: 
روزمحلتوضیح
1هواپیمادر راه
2هتلچهار ستاره
3هتلچهار ستاره
4مهمانخانه 
5هتلچهار ستاره
6کمپ های قرقیزی 
7مهمانخانه 
8کمپ های قرقیزی 
وسیله نقلیه: 
روزوسیلهتوضیح
1هواپیماتهران-استانبول
2هواپیمااستانبول-قرقیزستان
2-9وسیله نقلیه در اختیاربا توجه به تعداد گردشگران
10هواپیماقرقیزستان-استانبول
10هواپیمااستانبول-تهران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
مناسب
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
چند روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم نیست
داروهای انفرادی: 
لازم است

سوالی دارید؟ بپرسید!

عکس‌های اندیشه
اندیشه (تایید نشده)
سه‌شنبه, 06/21/2016 - 18:07

باسلام...با تشکر از توضیحاتتون...قیمت تمام شده ی تور را میخواستم بدانم و شماره تماسی از شما که بتوان از طریق آن با شما تماس گرفت...با تشکر


عکس‌های مدیر
مدیر
ش., 09/10/2016 - 16:50

سلام اندیشه جانٰ
می توانید برای اطلاعات دقیق تر با دفتر ژیوار تماس بگیرید:
88616947
88616948