مکان: 
استان مازندران
نوع سفر: 
تور هدفمند
طبیعت گردی
تاریخ حرکت: 
96/04/02
تاریخ برگشت: 
96/04/02
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال1,000,000, 
100000 تومان
-+

برنامه تور سرپوش تنگه

از میدان ونک در ساعت ۵:۰۰ صبح به سمت جاده چالوس حرکت میکنیم . پس از حدود دو ساعت برای صرف صبحانه در رستوران توقف می کنیم و پس از آن ادامه مسیر را پی می گیریم. حوالی ساعت یازدهٰ پیاده روی سبک در جنگل تور یک روزه جنگل سرپوش تنگه را آغاز می کنیم. پس حدود دو ساعت پیاده روی در محل مورد نظر اسقرار پیدا کرده و بعد از گشت و گذار و عکاسی در طبیعت  ناهار را  میل می کنیم. پس از کمی استراحت و نوشیدن چای ذغالی به کتابخوانی و گپ و گفت با نسیم مرعشی درباره ی کتاب «پاییز فصل آخر سال است» می پردازیم. حدود ساعت ۵ بعد از ظهر نیز به سمت تهران برمی‌گردیم و حدود ساعت 22 به تهران میرسیم و تور یک روزه جنگل سرپوش تنگه را به پایان می رسانیم.

درباره نسیم مرعشی

نسیم مرعشی سال 1362 به دنیا آمده است. با نخستین رمانش مورد توجه مخاطب‌ها قرار گرفت. این داستان‌نویس در رشته‌ی مهندسی مکانیک درس خوانده است. در جایزه‌های داستان کوتاه بیهقی، داستان تهران هم برنده شده است.

«پاییز فصل آخر سال است»  ماجرای سه زن - لیلا، شبانه و روجا است. این سه زن داستان «پاییز فصل آخر سال است» را روایت می‌کنند. این سه مشترکات زیادی با هم دارند، هم‌سن‌اند، در یک دانشگاه و رشته تحصیل کرده‌اند، همانجا و در روز اول با هم دوست شده‌اند و شریک و سازنده خاطرات هم هستند. در برشی یک روزه از دو فصل تابستان و پاییز هم زندگی امروز و هم گذشته‌شان را می‌خوانیم. هم با شخصیت‌شان مواجه می‌شویم، هم حس و حالشان را می‌فهمیم و اگر دوستشان بداریم - که اصلاً اتفاق دور از ذهنی نیست - حتماً آرزوی روزهای بهتری را برایشان داریم. شاید دلیلش این باشد که پاره‌هایی از خودمان یا نزدیکانمان را در یکی از این سه نفر می‌بینیم.

 

«پاییز فصل آخر سال است» در سال 1393 منتشرشد و درحال حاضربه چاپ هیجدهم رسیده است.

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران ژیوار طبیعت گردشگر - -
نوع اقامت: 

 

 

وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
کوهپیمایی
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
یک روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است

سوالی دارید؟ بپرسید!