مکان: 
استان گیلان
نوع سفر: 
تور هدفمند
طبیعت گردی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
1395/07/23
تاریخ برگشت: 
1395/07/23
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
محدود
 ریال950,000, 
95000 تومان
-+

یک سفر یک کتاب |خانواده مصنوعی در سنگرود|

یک سفر یک کتاب در این برنامه راهی روستای سنگرود خواهد شد تا کمی به عجایب طبیعی سرک بکشد! همراه با مژده دقیقی و کتاب خانواده مصنوعی
ساعت 5:30 از تهران به سمت منجیل حرکت می کنیم و صبحانه را در رستوران به صورت بوفه صرف خواهیم کرد و پس از آن راهی منجیل شده تا از سرو تاریخی هرزویل بازدیدی داشته باشیم. قبل از ظهر راهی روستای سنگرود می شویم تا از چشمه های گوگردی آن و چشم انداز روستا بازدید کنیم. ناهار را در طبیعت میل می کنیم و پس از کمی و استراحت و نوشیدن چای ذغالی به کتابخوانی و گپ و گفت با مژده دقیقی می پردازیم. در نهایت حدود ساعت 5 به سمت تهران حرکت می کنیم و تا حدود 10 شب تهران خواهیم بود.

درباره کتاب "خانواده مصنوعی" و مترجم آن
مجموعه داستانی با ترجمه مژده دقیقی می‌باشد که در آن داستان‌هایی از نویسندگان شناخته شده توسط این مترجم انتخاب و ترجمه و توسط انتشارات نیلوفر به چاپ رسیده است. در این کتاب داستان‌هایی از: آن تایلر،مارگارت اتوود ،آیزاک باشویس سینگر ،اورحان پاموک ،جان لوور ،استیون کینگ ،آلیس مونرو ،آنیتا راو بادامی و هاروکی موراکامی آمده است. نام کتاب از داستانی به همین نام نوشته آن تایلر انتخاب شده است.
درباره این داستان‌ها باید گفت که شیوه روایت آنها مشترک نیست و همچنین مضامین و موضوع آنها. در حقیقت، جذابیت این کتاب در لذت خواندن داستان‌های گوناگون در کنار هم است. گفتنی است که گردآورنده و مترجم این کتاب، در ابتدای هر داستان به مختصری از شرح‌حال و دیگر آثار نویسنده آن اشاره کرده است.
مژده دقیقی درباره داستان‌های این کتاب و چگونگی کنار هم قرار دادن آنها می‌گوید: «این کتاب شامل داستان‌هایی است که اغلب آنها را پیش از این به صورت پراکنده ترجمه کرده بودم و برخی از آنها در نشریات هم به چاپ رسیده‌اند. نویسندگان این آثار از کشورهای مختلف جهان هستند که در دوره معاصر زندگی می‌کنند و الزاماً هم انگلیسی زبان نیستند».
وی پیش از این سه مجموعه داستان دیگر را نیز به همین شکل(انتخاب از میان داستان‌های کوتاه نویسندگان، ترجمه‌ی آن‌ها و انتشار در یک کتاب)؛ با عنوان‌های اینجا همه‌ی آدم‌ها اینجوری‌اند، مشقت‌های عشق و نقشه‌هایت را بسوزان ترجمه کرده است.

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران ژیوار طبیعت گردشگر -  
نوع اقامت: 

 

 

وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
کوهپیمایی
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
یک روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است
تور ویژه

سوالی دارید؟ بپرسید!