مکان: 
فیروزکوه
نوع سفر: 
تور هدفمند
طبیعت گردی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
1395/07/16
تاریخ برگشت: 
1395/07/16
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال870,000, 
87000 تومان
-+

یک سفر یک کتاب |همراه با روز جهانی کودک|

یک سفر یک کتاب این هفته به مناسبت روز جهانی کودک، کمی رنگ و روی کودکانه گرفته و با بهمن دارالشفایی و کتاب "خرسی به نام پدینگتون" راهی سیمین دشت فیروزکوه خواهد شد تا هم از جلوه ها و مناظر آغاز پاییز بهره ببرد و هم در کنار کودکان و همراهان این روز را گرامی بدارد.
ساعت 6 صبح از تهران به سمت فیروزکوه حرکت خواهیم کرد و پس از یک ساعت و نیم برای صرف صبحانه در رستوران توقفی خواهیم داشت. پس از آن راهی روستای سیمین دشت می شویم و پیاده روی خود را در طبیعت منطقه آغاز می کنیم. از کوچه باغ های پاییزی و کوه انارکندو و سایر عارضه های طبیعی منطقه که بیشتر جنبه فرسایشی دارند بازدید می کنیم و ناهار را در دل طبیعت خواهیم بود و پس از آن به کتاب خوانی و گپ و گفت با بهمن دارالشفایی می نشینیم. قبل از غروب آفتاب راهی تهران شده و تا حوالی 9 شب تهران خواهیم بود.

درباره کتاب و نویسنده آن
«خرسی به نام پدینگتون» کتابی است که توسط آقای مایکل باند نوشته شده است نویسنده‌ای که درحال‌حاضر نزدیک به 90 سال دارد و قریب به 60 سال است که همچنان نوشتن ماجراهای پدینگتون را با شور و شوقی مثال زدنی ادامه می‌دهد.خرسی به نام پدینگتون اولین کتاب از مجموعه داستان‌های «پدینگتون» است. شخصیت پدینگتون را مایکل باند، نویسنده‌ی انگلیسی، حدود ۶۰ سال پیش خلق کرد. پدینگتون خرسی است که از قلب پرو آمده و در ایستگاه قطار با خانواده‌ای انگلیسی آشنا شده و با آن‌ها زندگی می‌کند. باند در طول سال‌ها داستان‌های زیادی بر اساس این شخصیت‌ها نوشت. این داستان‌ها تا به حال در قالب ۱۳ کتاب منتشر شده‌اند. هر کدام از کتاب‌ها شامل هفت یا هشت داستان کوتاه است که در هر داستان ماجرایی برای پدینگتون پیش می‌آید؛ یک‌بار سوار مترو می‌شود، یک‌بار به خرید می‌رود، یک‌بار برایش جشن تولد می‌گیرند و... این مجموعه تاکنون به ۳۰ زبان ترجمه شده و بر اساس آن فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی هم ساخته شده است.
بهمن دارالشفایی مترجم و روزنامه‌نگار است به قلم وی پیش‌تر کتاب‌های «فلسفه سیاست»، نوشته دیوید میلر، «سیاست»، نوشته کنت میناگ، «گیرنده شناخته نشد»، نوشته کاترین کرسمن تیلور، «خرسی به نام پدینگتون»، نوشته مایکل باند، ترجمه و منتشر کرده است.


فیلم تور یک سفر یک کتاب | تهران و سپانلو

 

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران ژیوار طبیعت گردشگر -  
نوع اقامت: 

 

 

وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
لباس گرم
مناسب
کفش: 
کوهپیمایی
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
یک روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است
تور ویژه

سوالی دارید؟ بپرسید!