تور دور ترکی

 

 

کشور ترکیه به عنوان همسایه ایران و با داشتن تنوع اقلیم و خرده فرهنگ های متنوع و تشابهات فرهنگی متعدد از جذاب ترین مقاصد توریستی برای ایرانیان به شمار می رود. در واقع دلایل سفر به ترکیه برای ایرانیان بسیار گسترده و گهگاه بسیار متنوع است. از دلایل توریستی گرفته تا انجام امور اقتصادی و انجام کارهای سفارتی و ... همه و همه باعث شده که ترکیه به عنوان مقصد اول گردشگران ایرانی به حساب آید اما آنچه که ما در این تور به عنوان تور دور ترکیه انجام می دهیم نه یک دور کامل بلکه گشتی چند روزه در کشور ترکیه و بازدید از زیبایی های طبیعی و تاریخی این کشور و نه الزاما مشهورترین آن هاست. در واقع گاهی جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارند که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و گاهی رفتن به نقاط خلوتی که از سر و صدا و ازدحام توریست ها به دور است دلنشین تر و دلپذیرتر به نظر می رسد.

 

تور دور ترکیه فرصت مناسبی است برای بازدید از بیشترین جاذبه های این کشور همسایه در فشرده ترین حالت ممکن. بازدید از شهرهای آنکارا و استامبول، بازدید از کاپادوکیه، پاموکاله، قونیه و آرامگاه مولانا، شهر ساحلی کوچک اما زیبای فتحیه، جزیره کاباک از سایت های مورد بازدید ما در تور دور ترکیه هستند.

 

 

یکی از مناسب ترین زمان ها برای سفر به تور دور ترکیه، تور دور ترکیه در تعطیلات نوروز 94 است که به دلیل وجود فرصت مناسب و زمان کافی می توان در این سفر شرکت کرد و با فراغ بال به بازدید از زیبایی های ترکیه پرداخت.

 

یکی از تورهای دور ترکیه در تعطیلات نوروز 94 تور عکاسی دور ترکیه با استاد محسن راستانی است. در این سفر علاقمندان به عکاسی با همراهی استاد عازم کشور میزبان می شوند تا بتوانند با استفاده از قاب شخصی و زاویه نگاه خود ترکیه را ببینند و 

آثاری در خور را رقم بزنند.

 

با ژیوار همسفر شوید در تور دور ترکیه در تعطیلات نوروز 94.