تور کویر مصر ، بازدید از سرابی واقعی به نام گرمه

هنگامی که از تهران عازم تور کویر هستید تنها به این نیندیشید که قرار است به جایی خشک یا به اصلاح " بی آب و علف " بروید، بلکه منتظر دنیایی حیرت انگیز سرشار از نادیدینی ها باشید !

از تهران تا روستای مصر حدود 9 ساعت در راه خواهید بود. ولی این قول را به شما میدهیم که به محض پیاده شدن از خودرو تمام خستگی راه را به یکباره فراموش می کنید. دلیل این حرف را در این می توان خلاصه کرد که مصر دنیایی از نگفتنی هاست.

تور کویر مصر از جنبه هایی می تواند متفاوت تر از دیگر تور های کویری باشد چرا که محلی به نام " گرمه " را در خود گنجانده! جایی که معنی سراب برای شما عوض می شود و شاید بپندارید که سراب فقط یک وهم و خیال نیست ! شاید بپندارید که اینجا همان سرابی است که در فیلم ها یا کارتون ها دیده ایم !

گرمه روستایی است دلنواز که در نزدیکی مصر قرار دارد و پدیده ای که آن را منحصر به فرد کرده ، وجود چشمه هایی است که از دل زمین جوشیده و تالابی را در قلب روستا به وجود آورده است. وجود این تالاب باعث شده تا نخل ها دور تا دور تالاب و روستا را محاصره کنند ، گویی محل نظر کرده ایست که خود را از طبیعت خشن کویر جدا کرده است.

 [[{"fid":"5080","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"356","width":"474","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

 

اگر تصمیم به سفر شخصی یا شرکت در تورهای طبیعت گردی به مقصد کویر مصر را دارید می توان گفت که پکیج تقریبا کاملی را انتخاب کرده اید چرا از هم آغوشی با رمل ها تا دیدن ماهی های تالاب گرمه را تجربه خواهید کرد.

کویر مصر را بهتر بشناسیم