پاییز آمد هرچند کمی دیرتر از سال های قبل ولی این نوید را به دوستداران طبیعت گردی می دهد که از راه رسیده. تور های یک روزه  آخر هفته و تعطیلات فرصت مناسبیست برای از بین رفتن خستگی یک هفته ی پر مشغله. اگر تمام هفته را مشغول کار و درس و دانشگاه بوده اید، آخر هفته را به خودتان فرصت دهید تا به دل طبیعت بروید و از طبیعت آرامش بگیرید. مطمئن باشید چند ساعت گشت و گذار در طبیعت، خستگی روز های هفته ی شما را از بین می برد و آماده تان می کند برای یک هفته ی پر انرژی.

پیشنهاد این هفته ژیوار برای تور یک روزه ، تور جنگل راش است برای کسانی که دلشان برای دیدن خزان و برگ ریزان جنگل تنگ شده است. 

 [[{"fid":"5107","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"490","width":"653","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

جنگل راش در محدوده جاده فیروزکوه و روستای سنگده قرار گرفته و یکی از بارزترین خصوصیاتش این است که به دلیل قرار گیری در ارتفاع بالای 1500 متر از سطح دریا تنها گونه گیاهی چشم گیر ، درختان راش هستند که گویی سربازانی استوار از زمین پاسداری می کنند. این برهه از زمان برای دیدن خزان بهترین زمان است چرا که الان هزار رنگ را به چشم خواهید دید و قبل یا بعد از این زمان دیگر از تنوع رنگ به این وسعت خبری نخواهد بود.

 

شاید وقت آن شده که کمی در صدای خرد شدن برگ های پاییزی خود را گم کنیم و استراحتی هرچند اندک به جسم و جانمان دهیم.