تور تعطیلات

تور یک روزه و چند روزه در تعطیلات عید قربان

شرکت گردشگری ژیوار برای تعطیلات عید قربان سفر های ویژه ای را تدارک دیده است. سفر های یک روزه و چند روزه ی پاییزی، ویژه ی تعطیلات عید قربان. اگر می خواهید تعطیلات خاطره انگیزی داشته باشید، با ما همراه شوید.

 

تور جنگل ابر در تعطیلات عید قربان

ژیوار برای تعطیلات عید قربان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است. تور جنگل ابر یکی از این برنامه هاست. تور جنگل ابر یک تور دو و نیم روزه است به جنگل ابر. طی این سفر از چشمه های باداب سورت هم دیدن می کنیم. در یک خانه محلی در روستای ابر اقامت می کنیم و  گشت و گذار در جنگل زیبای ابر و عکاسی از جنگل هم جزء برنامه های ما است. 

 

تور ماسوله در تعطیلات آخر هفته/مکان های اقامتی ماسوله

هنگام سفر به ماسوله، امکانات اقامتی مختلفی وجود دارد. امکانات اقامتی چون هتل و خانه های محلی. 

هتل های ماسوله شاید چندان مناسب اقامت نیستند. یعنی با توجه به اسم "هتل" که بر روی آن گذاشته می شود، شاید توقع شما را برطرف نکند. 

خانه های محلی ماسوله هم شامل خانه هایی می شود که مردم شهر به گردشگران اجاره می دهد. این خانه ها در داخل شهر قرار دارند و چشم انداز زیبایی دارند و معمولا اقامتگاه های مناسب تری برای گردشگران است. 

 

تور کویر مرنجاب، تور تعطیلات عید قربان

 

با ما تعطیلات متفاوتی را تجربه کنید.

ژیوار برای تعطیلات عید قربان برنامه ی ویژه ای در نظر گرفته است. طی یک سفر یک و نیم روزه به کویر مرنجاب می رویم و در آنجا جشن آتش برگزار می کنیم. 

ساعت ده شب از تهران حرکت می کنیم و قبل از طلوع آفتاب به کویر مرنجاب می رسیم. در آنجا آتش روشن می کنیم و منتظر طلوع آفتاب می شویم. صبح هم بعد از صرف صبحانه در کاروانسرا و کمی استراحت، به سمت رمل های شنی کویر می رویم و گشت می زنیم و عکاسی می کنیم. در کاشان نهار می خوریم و به سمت تهران حرکت می کنیم. 

 

تور کویر مصر در تعطیلات عید قربان

 

در پاییز بازار سفر های کویر داغ می شود. کویر ها در فصل پاییز آب و هوای نسبتا مناسبی در مقایسه با دیگر فصل های سال دارند. آفتاب روز گرم اما قابل تحمل و شب سرد و خنک است. نشستن دور آتش و نگاه کردن ستاره های کویر در فصل پاییز بسیار لذت بخش است. تعطیلات پاییزی را در کویر سپری کنید.

 

 

تور جنگل ابر، انتخاب اول تعطیلات

 

 تور جنگل ابر از نظر درجه سختی جزو سفرهای متوسط است البته به شرطی که اهل اقامت در خانه محلی باشید. تور جنگل ابر سفری است به عمق جنگل های هیرکانی. اگر در تعطیلات دنبال توری هستید که شما را ببرد به دوران ژوراسیک تور جنگل ابر بهترین انتخاب است. تعطیلات آخر هفته بهترین فرصت است برای رفتن به جنگل ابر. تعطیلات خود را در جنگل ابر سپری کنید. تعطیلات ویژه ی فصل پاییز در جنگل ابر.