تور کویر ، برویم یا نرویم ؟!

 [[{"fid":"5043","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"345","width":"460","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

هر ساله تورهای زیادی به مقصد کویر برگزار می شود. در تورهای کویر اغلب از روستاهای کوچک، جاذبه های طبیعی و آثار باستانی بازدید به عمل می آید. در تور کویر آدم ها به دنبال سکوت ، هوای پاک زندگی روستایی و جاذبه های بکر طبیعی هستند. کشور ما ایران از تنوع اقلیمی بسیاری برخوردار است و در سال های اخیر به دلیل توسعه تورهای طبیعت گردی ، گردشگران به تور کویر علاقه بالایی نشان داده اند و سایت های طبیعی زیادی برای استفاده گردشگران تجهیز شده است.

سفر به کویر برای هر طبیعت‌گردی می‌تواند یکی از بهترین تجربیات طبیعت‌گردی باشد. طبیعت کویر و حیات سرسخت آن به قطع یکی از جذاب‌ترین پدیده‌های طبیعی است. کویر با خلق و خوی ایرانی ها سازگاری دارد. عارفی تشنه را می ماند. در این تشنگی آرامشی هست که هیچ جا پیدا نمی کنید. بنابراین شاید کویرهای ایران یکی از بهترین جاهایی هستند که شما می توانید چند روزی خود را به آنها بسپارید و فارغ از هر دغدغه ای ، تنها به خود بیندیشید.

تور کویر به نحوی می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد چرا که علاوه بر لذت سفر گروهی و خاطراتش ، فضایی سرشار از سکوت و آرامش را به همراه دارد.

کجا باید رفت ؟

مرنجاب

متین آباد

ورزنه

مصر

ابوزید آباد

تمام این اسامی بهانه اند. تنها هویت مقصد مهم است که در قالب کویر معنا پیدا میکنند .