تور نوروز ۹۴

باز هم بوی بهار به مشام رسید و باز هم هوای سفر به سرمان زد. تور نوروز ۹۴ از همین بوی بهار و هوای سفر می آید. هنگامی که آدم ها جدی جدی احساس می کنند که زمستان دیگر سپری شده و وقت سفر است. برای همین سراغ اینترنت می آیند و کلمه تور نورز ۹۴ را سرچ می کنند. دست شرکت گوگل درد نکند که به همین سادگی ما را به همسفرانمان با سرچ تور نوروز ۹۴ وصل می کند و به ما این فرصت را می دهد که در تور نوروز ۹۴ همسفر یکدیگر باشیم.  
ما برای نوروز ۹۴ از ماه های پیش برنامه ریزی کرده ایم. نتایج این برنامه ریزی را می توانید در انتهای این متن یا در قسمت تورهای نوروز ۹۴ یا در سایت ژیوار مشاهده کنید. سعی ژیوار همیشه بر این بوده است که تورهای هدفمندی را برگزار کند که آدم ها بتوانند در حین همسفر شدن با ژیوار دستاوردهای متنوع و جدیدی را کسب کنند.
تورهای نوروز ۹۴ ژیوار در تعطیلات نوروز ۹۴ به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند. دسته اول تورهای طبیعت گردی همیشگی ژیوار است که به مناطق مختلف ایران برگزار می شود. دسته دوم تورهای فرهنگی متفاوتی است که به نام های تور فرانسه تور پاریس و تور عکاسی دور ترکیه برگزار می شود. دو تور متفاوت تاجیکستان و ازبکستان است که برای کسانی که علاقمند به ایران باستان هستند طراحی شده است. در کنار همه این ها چهار تور متفاوت داخلی نیز طراحی شده است که دوست داران سفرهای خاص می توانند در آن ها شرکت کنند.

در نوروز ۹۴ تمام سعیمان بر این است که به علایق طبیعت گردان و دوستداران فرهنگ و هنر پاسخ بدهیم در نوروز ۹۴ با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

تور نوروز 94
در تورهای ویژه نوروز 94 ما سعی کرده ایم که این ویژگی ها و خواسته های هموطنانمان را لحاظ کنیم. در تورهای نوروز 94 سعی ما بر این بوده است که به طیف متنوعی از علاقمندان به ایران گردی خدمات سفر ارائه کنیم. از سفر به مناطق شمالی گرفته تا جنوب ایران. تور شمال، تور کویر، تور جزیره قشم و هنگام، تور خط ساحلی خلیج فارس، تور ترکمن صحرا، تور کردستان و تور جنگل ابر از نمونه این تورها هستند.

تور نوروز 94 |سین هشتم، سفر|
ما برای نوروز 94 تورهای متفاوتی را طراحی کرده ایم تا علایق و سلایق متفاوتی را در بر بگیرد. در تور نوروز 94 ما به اقصی نقاط ایران سفر خواهیم کرد به علاوه به کشورهای ازبکستان و تاجیکستان و ترکیه نیز خواهیم رفت تا در کنار فرهنگ های همسایه و مجاور نوروز را جشن بگیریم.

تور نوروز 94، تور لرستان و خوزستان
نوروز 94 و تعطیلات عید 94 فرصت بسیار مناسبی است برای مسافرت به نرفته ها ! نرفته ها یعنی جاهای دور و درازی که یا وقتش را نداریم که به آنجا سفر کنیم یا حالش را و نوروز 94 این وقت و حال را به شما می دهد. نرفته ها جاهایی هستند با فاصله حداقل 1000 کیلومتر از تهران و مستلزم گذاشتن وقتی بین 4 تا یک هفته.

تور ترکمن صحرا، نوروز 94
تورهای نوروز 94 و کلا تورهای نوروزی سفرهای بسیار خوبی هستند. خوب از این نظر که حال و هوای آدم ها بسیار مناسب است و خوشحال هستند، چند روزی بیشتر از سال جدید نگذشته است و همه تصمیم گرفته اند که سال جدید را با روحیه و اخلاق خوش شروع بکنند و همین مساله باعث می شود که جو بسیار صمیمانه و شادی در سفرها برقرار باشد مضاف بر این ها به دلیل شروع فصل بهار هوا از طراوت و تازگی خاصی برخوردار است و در اکثر نقاط هوا عالی است. به خاطر همین دلایل است که سفرها خاطره انگیز می شوند و آدم ها سال را با خاطره های خوش شروع میکنند.

تور تعطیلات نوروز 94، تور چشمه های باداب سورت
تور چشمه های باداب سورت از جمله تورهای ترکیبی طبیعت گردی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. تور ترکیبی به این معنی است که به دلیل بعد مسافت نمی توان در یک تور یک روزه به باداب سورت سفر کرد، از آن بازدید به عمل آورد و  به تهران بازگشت  (هرچند بعضی از تورها این کار را انجام می دهند و خستگی را بر تن همسفرانشان ماندگار می کنند) در عوض با قرار دادن گشت ها و بازدید های متنوع دیگر تور باداب سورت را به یک تور چند روزه تبدیل کرده و از دیگر جاذبه های طبیعی منطقه نیز دیدن خواهیم کرد.

تور چابهار نوروز 94
تعطیلات نوروز 94 فرصتی برای تورهای طبیعت گردی و طبیعت گردان است تا بتوانند تورهای طولانی مدت خود را برگزار کنند و به نقاطی که در دیگر نقاط سال کمتر امکان برگزاری سفر وجود دارد سفر کنند. چابهار یکی از دیدنی ترین نقاطی است که طبیعت گردان به دلیل بعد مسافت و نگرانی های امنیتی کمتر به آن جا سفر کرده اند. در متن زیر ما سعی می کنیم که به بعضی از سوالات طبیعت گردان جواب بدهیم. همچنین ژیوار در تعطیلات نوروزی تور چابهار را برگزار می کند.

تور دور ترکیه، تور نوروز 94
تور دور ترکیه فرصت مناسبی است برای بازدید از بیشترین جاذبه های این کشور همسایه در فشرده ترین حالت ممکن. بازدید از شهرهای آنکارا و استامبول، بازدید از کاپادوکیه، پاموکاله، قونیه و آرامگاه مولانا، شهر ساحلی کوچک اما زیبای فتحیه، جزیره کاباک از سایت های مورد بازدید ما در تور دور ترکیه هستند.

تور های پیشنهادی ژیوار برای نوروز 94

تور جزیره قشم و هنگام |تور نوروز 94|
قشم

تور نوروز 94 در سمرقند و بخارا
ازبکستان

تور پاریس گردی نوروز 94
پاریس

 

لیست کامل تورهای نوروز 94 ژیوار