تور قشم

 

تورهای برتر سال های گذشته:                                                               سفرهای مشابه این تورها در آینده: 

تور جزیره قشم و هنگام                                                                        تور جزیره قشم و هنگام (اجرای اول)

تور جزیره قشم،هنگام،هرمز |نوروز 94| اجرای اول                              تور جزیره قشم و هنگام (اجرای دوم)

تور جزیره قشم،هنگام،هرمز |نوروز 94| اجرای دوم                              تور جزیره قشم و هنگام (اجرای سوم)

 

تا حالا به ارتباط هوای سرد و تور قشم فکر کرده بودی؟

این روزها وقتی با دوستانم جمع می‌شویم یک موضوعی همیشه در بین حرف‎هایمان مطرح می‎شود و آن یاد و خاطره‎ی سفرهای قشم است. پاییز تا بهار زمان سفر به قشم است. هوا خنک می‎شود و شهرهای جنوبی آماده میزبانی گردشگران می شوند . برای ما شاید خاطرات تور قشم همیشه در این زمان پررنگ‎تر است.

قشم واقعا جزیره‌ای اسرارآمیز است که در کنار سایر جزایر اطرافش مثل هرمز و هنگام، مجموعه‎ای دوست‌داشتنی را می‌سازند که بر هر کسی حداقل یک بار دیدنش واجب است.

وقتی به غذاهای خوش رنگ و بو با طعم‎های لذیذ قشم فکر می‌کنم، حتی همین الان که در حال نوشتن هستم، دهانم آب می‌افتد. سمبوسه میگو، انواع غذاهای دریایی، ادویه‌های خوش بو، همه و همه به من یادآوری می‌کنند چه ایام خوشی را در قشم داشته‌ام.

خانم‌های قشمی با چشمان براق و مهربانیشان، مردان قشمی با چهره‌های آفتاب سوخته‌ی محکمشان، با روی باز همیشه از ما استقبال کرده‌اند و چه قدر هم مهمان نوازند.

دلم می‎خواهد سوار قایق شوم و در لابه‌لای جنگل‌های حرا سیاحت کنم، شاید از دور دلفینی را هم دیدیم، هرچند ترجیح می‌دهم خیلی نزدیکشان نشوم که احیانا آسیبی به آنها نرسانم.

شاید این بار هم کهقشم بروم کسی در حال برپایی عروسی باشد و من هم بتوانم در کنارشان به پایکوبی بپردازم.

برای من و جمع کثیری از دوستانم، تور قشم واقعا تجربه‌ای ماندگار است. تجربه‌ای که بیشتر از یک بار آن را لمس کرده‌ایم. هنوز وقتی فکر سفر می‌افتم دلم می‌خواهد اولین تور قشم را انتخاب کنم و راهی شوم. با قطار یا با هواپیما، با اتوبوس حتی، برایم فرقی نمی‎کند. فقط وسیله‎ای که مرا به بزرگترین جزیره‌ی ایران برساند.

دلم بدجور هوای قشم کرده، کاش بتوانم زودتر راهی سفر شوم...


 

بیشتر بخوانید: 

تور طبیعت گردی قشم، همگام با ژئوپارک

تور تعطیلات - تور قشم 

تور قشم ، سکانس لاک پشت های مهاجر

تور طبیعت گردی قشم، فرصت دیدن سرزمین خاک های رنگارنگ

تور قشم، طعم خوش غذای جنوب

تور طبیعت گردی قشم